Nieuw gebouw!

De scholen Veenoord en Zuidrand gaan samen verder als MOVE Rotterdam  School voor Sport & Lifestyle. Eerst nog ieder op de eigen locatie, maar vanaf 2026 samen in een fonkelnieuw gebouw naast de Kuip. Op deze pagina krijg je alvast een indruk van onze prachtige nieuwe plek. De bouw ervan is in volle gang!

We MOVE

Precies naast de Kuip komt onze nieuwe school. Bij elke wedstrijd hoor je Feyenoord-fans zingen: geen woorden, maar daden. Dat past helemaal bij MOVE Rotterdam. School voor Sport & Lifestyle.

In oktober 2024 werd de eerste paal geslagen. Begin 2026 verhuizen we met z’n allen naar het nieuwe gebouw. Alle leerlingen van Veenoord en Zuidrand verhuizen mee. We move!

Nieuwsgierig? Check ook het filmpje en de sneak preview hieronder.

Sneak preview

Hieronder krijg je alvast een virtuele indruk van het nieuwe gebouw.

Zie jij jezelf hier wel rondlopen? Dan zien we jou graag op een van de open dagen of lesmiddagen. Start je in 2024 in de brugklas bij Veenoord of Zuidrand, dan haal jij je diploma in het nieuwe gebouw!